Skip to main content
Niet gecategoriseerd

Communicatie

By 6 januari 2024november 29th, 2024No Comments

Communicatie

Een plan voor analyse, strategie en management

Het maken van een communicatieplan doen we samen met jou, aan de hand van de inhoud en jouw verhaal. Jij bepaalt welke richting je bedrijf op gaat. Samen bepalen we welke keuzes daarbij passen. We kijken voornamelijk naar succes op de lange termijn. Structuur, continuïteit en een rode draad vinden we daarom erg belangrijk voor de communicatiemiddelen die we inzetten.

Brainstormen over mogelijkheden en ideeën

Communicatiemiddelen

Kiezen welke communicatiemiddelen je gaat gebruiken én hoe je die gaat inzetten. Dat is al lastig genoeg. Later bedenken waarom je bepaalde keuzes gemaakt hebt, is niet handig. Een communicatieplan met strategie biedt uitkomst. We adviseren je en beschrijven welke keuzes jij maakt op communicatief gebied. Ook de middelen die je niet inzet, worden beschreven. Zodat je op een later moment nog steeds begrijpt waar je voor gekozen hebt. En waarom.

Enkele klanten

InSchijndel

Als bezoeker van het centrum van Schijndel kun je op dit platform van winkeliers en horeca alles vinden over wat er te doen is.

Bekijk website

Slaapstudio Stijn

Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden.

Bekijk website

Beholders.nl

Laat je inspireren, verrassen, confronteren en verwonderen bij Beholders. Een  documentaire filmfestival in Meierijstad.

Bekijk website

VDO Paardenstallen

Kwalitatieve paardenstallen met een lange levensduur voor iedereen die paarden houdt. Van basismodel tot volledig maatwerk.

Bekijk website
Ons Quotient

Steven Johnson

When you don't have to ask for permission, innovation thrives

Onze inspiratie halen we op tal van plekken. Uit boeken, podcasts, films, documentaires, voorstellingen en exposities. Mensen schrijven hun ideeën vaak toe aan individuele Eureka-momenten. Steven Johnson laat zien hoe de geschiedenis een ander verhaal vertelt. Zijn verhaal neemt ons mee van de “liquid networks” van de Londense koffiehuizen via de zich langzaam ontwikkelende ingeving van Charles Darwin naar de gemakken van onze huidige informatievoorzieningen. Om creativiteit ruimte te geven is interactie essentieel.

Where good ideas come from